Recenzje Gier Reet'a, czyli feel my pain, bitc...s

Tutaj lądują stare niekochane, nietulone, nikomu nie potrzebne tematy < snif, snif, snif>

Moderatorzy: Kojira, Reetmine, ReflexivoArco

Re: Recenzje Gier Reet'a, czyli feel my pain, bitc...s

Postprzez Reetmine » 7 sty 2012, o 19:48

A dzisiaj nie recenzja, ale co? o kodach. Zapytacie si? czemu kody do gier, skoro w necie niemal do wszystkiego mo?na znale??? Ale s? gry, do których by?cie si? pewnie nie spodziewali, ?e kto? wymy?li?. A wi?c jazda.

I. 3D Pinball - Space Cadet

Po uruchomieniu nowej gry, gdy wstukamy kolejno klawisze:
-bmax - za ka?dym razem, gdy stracimy kulk?, automatycznie b?dzie wyskakiwa? nowa kulka z tunelu czasoprzestrzennego;
-rmax - zostaniemy przeniesieni o stopie? wy?ej w randze. Wpisuj?c to polecenie wielokrotnie, mo?emy uzyska? najwy?sz? mo?liw? rang? - Admira? floty. Im wy?sza ranga, tym wi?cej punktów uzyskuje gracz.
-hidden test - mo?emy z?apa? kulke i mie? nad ni? kontrole

II. Saper
Teraz zobaczysz, jak zmodyfikowa? list? najlepszych wyników w grze Saper przy pomocy edytora rejestru i poznasz ciekaw? sztuczk?.
1. Otwieramy w Edytorze rejestru klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Winmine.
2. Warto?ci ci?gu o nazwie Name1, Name2 i Name3 zawieraj? imiona wpisanych na list? graczy.
3. Czasy tych graczy znajdziemy w warto?ciach DWORD Time1, Time2 i Time3.

Dzi?ki trikowi, który poznasz za chwil? b?dziesz móg? bez odkrywania pul dowiedzie? si? gdzie znajduj? si? miny.
1. Minimalizujemy wszystkie okna poza oknem gry Saper.
2. Nast?pnie wstukujemy kolejno klawisze xyzzy i naciskamy Shift.
3. Teraz gdy najedziemy kursorem na nie zaminowane pole, w lewym górnym rogu ekranu pojawi si? bia?y piksel, który ujrzymy tylko na ciemnym tle pulpitu.

III. Pasjans
W trakcie gry, naciskamy kolejno klawisze Shift+Alt+2 i ju? wygrali?my.
Napewno wam sie przyda

IV. Kierki
1. Uruchamiamy gr? i otwieramy Edytor rejestru.
2. Odszukujemy klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\ CurrentVersion\Applets\Hearts
3. Teraz klikamy prawym przyciskiem myszy odnaleziony klucz i wybieramy Nowy/Warto?? ci?gu. Nowo stworzonej warto?ci nadajemy nazw? ZB
4. Nast?pnie klikamy dwukrotnie utworzon? warto?? i w polu Dane warto?ci wpisujemy 42. Zamykamy edytor rejestru i uruchamiamy gr? Kierki.
5. Teraz, po rozdaniu kart, naciskamy kolejno klawisze Ctrl+Alt+Shift+F12 jednocze?nie wymawiaj?c magiczne zakl?cie „abrakadabra karty odkrywam, teraz na pewno wygram!” - karty naszych przeciwników zostaj? wy?wietlone (prawie jak David Copperfield). Tym samym skrótem klawiaturowym mo?emy z powrotem zakry? karty
WS....BS.....S.....T....PER...AG...INT....FEL...WP....HP
37.....43....21....33....38....33....30.....48....50....11

Obrazek
Avatar użytkownika
Reetmine
Bitter - Sweet
 
Posty: 1945
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Ogier
Uroczy Znaczek: Luneta
Lubi: Pieniądze, używki, intrygi.
Nie Lubi: Braku kontroli, braku pieniędzy, pyszałków.
Strach: Utonięcie, psy.
Stan: Kawaler
Koneksje Rodzinne: Bhmmmm
Rasa: Pegaz
Charakter: Neutralny zły
Multikonto: TAK

Re: Recenzje Gier Reet'a, czyli feel my pain, bitc...s

Postprzez Reetmine » 8 sty 2012, o 10:59

Obrazek

Na pocz?tku by?y gry RPG- seria maj?ca z 9 cz??ci. Ale to by? wst?p do czego? wi?kszego. Pierwsza cz??? strategii mnie nie zaciekawi?a; w 2 troch? gra?em, ale na krótko przed 3; 4 to by? syf na dopalaczach, a 5 by?a powrotem do najlepszej cz??ci- gdyby jednak nie system walki, zreszt? i tak wola?em zagra? w 3. 6 te? jest niez?a, graficznie wymiata, ale par? rozwi?za?, jak zmniejszenie surowców czy pomys? z jednostkami nie do ko?ca mi si? spodoba?y

Heroes of Might and Magic 3- jedna z najlepszych gier w moim ?yciu, gram w to ca?y czas od 1999. 2 znakomite dodatki- Armageddon Blade i Shadow of Death. Mnóstwo kampanii, dziesi?tki misji w nich, znakomita fabu?a- naprawd? dobrze si? gra?o. Mnóstwo artefaktów, znakomitych bohaterów, dziesi?tki czarów, system walki- turówki nigdy wcze?niej nie by?y tak popularne, dzi?ki Herosom ten rodzaj gier w ogóle zaistnia?. AI te? by?o niczego sobie( cho? kiedy dawa?o si? niektóre czary to zawodzi?o). Ale prawdziwych skrzyde? grze dodawa? tryb Multi- zw?aszcza "Hot seat", gdzie s? te czasy kiedy par? osób na zmian? kierowa?o swoimi zamkami. W?a?nie- zamki, a w?a?ciwie rasy. By?o ich 9- Zamek( ludzie, anio?y); Bastion( elfy, krasnoludy, pegazy); Forteca( magowie, golemy, tytany); Twierdza( orkowie, gobliny, cyklopy); Cytadela( jaszczuroludzie; bazyliszki, hydry); Nekropolis( zombie, szkielety, licze); Inferno( demony, diab?y); Lochy( minotaury, beholdery, meduzy) i Wrota ?ywio?ów( rusa?ki, ?ywio?aki, feniksy). Ka?de miasto mia?o inny styl gry- twierdza i cytadela by?y czysto ofensywne, w walk?; Lochy i Forteca sz?y na defensywe- mnóstwo jednostek strzelaj?cych i g?ównie magia itd. Tak samo bohaterowie, których na ka?dy zamek by?o z 20. No i same style gry- budowniczy, wojownik, zrównowa?ony... Ka?dy bohater levelowa?- za pokonanych przeciwników dostawa?o si? PD, za które si? dostawa?o umiej?tno?ci magiczne( np. magia ognia czy talent magiczny), wojskowe( p?atnerstwo czy taktyka) jak i inne( odkrywanie, szcz??cie, finansjera). Ka?dy bohater mia? 4 cechy- atak, obrona, wiedza i moc. No i artefakty, zw?aszcza od Shadow of death sta?y si? ciekawe- mo?na je by?o ??czy? w super-artefakty, które co prawda zajmowa?y par? slotów, ale za to np. przywraca?y ca?? magi? w ci?gu tury czy rzuca?y par? czarów trwaj?cych ca?? bitw?. Ale same Herosy 3 to nie by?o to...


Bo musia? wyj?? Wake of Gods- dodatek stworzony przez ruskich, i to taki, który powinien sta? si? 4 cz??ci?- jak dla mnie najlepszy mod do gry jaki powsta?, bo nie tylko dosz?o mnóstwo jednostek, przedmiotów czy misji, ale te? zmienia? gr?- mo?na by?o ustawi? tryby gry, ?e np. bohaterowie poruszali si? dwukrotnie dalej, mo?na by?o dwa razy budowa?, potwory si? same "rozmna?a?y"- oczywi?cie to nie wszystko. Mo?e si? komu? wyda? ?e to ma?o- ale jak na tak? gr? to ca?kowicie zmienia?o jej styl. No bo np. istoty strzelaj?ce nie strzelaj?, albo szybkie staj? si? wolne i na odwrót- w tym momencie sam gracz musia? zmieni? styl gry, bo jego najsilniejsze oddzia?y atakowa?y jako ostatnie. Plus dowódca- co? jak z 4, ale tutaj dowódca potrafi? na maksymalnym levelu by? takim koksem, ?e prze?ywa? atak 56 smoków krwi i jeszcze zabija? 8 z nich. Gra naprawd? zyska?a przez to nowe skrzyd?a, zw?aszcza gdy zacz??a mnie nieco ju? podstawowa wersja nudzi?- teraz z ka?dym w??czeniem daje to nowe tryby, bo powstaj? ciekawe po??czenia. Gra legenda jednym s?owem.
WS....BS.....S.....T....PER...AG...INT....FEL...WP....HP
37.....43....21....33....38....33....30.....48....50....11

Obrazek
Avatar użytkownika
Reetmine
Bitter - Sweet
 
Posty: 1945
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Ogier
Uroczy Znaczek: Luneta
Lubi: Pieniądze, używki, intrygi.
Nie Lubi: Braku kontroli, braku pieniędzy, pyszałków.
Strach: Utonięcie, psy.
Stan: Kawaler
Koneksje Rodzinne: Bhmmmm
Rasa: Pegaz
Charakter: Neutralny zły
Multikonto: TAK

Re: Recenzje Gier Reet'a, czyli feel my pain, bitc...s

Postprzez Reetmine » 15 sty 2012, o 11:01

Obrazek

Minecraft: jeden z najwi?kszych hitów internetowych ostatnich lat. Wiele osób narzeka na "Simsy", ?e to gra dla dziewczynek i takie tam- ale co powiedzie? o symulatorze górnika-budowniczego? Ale ludziom si? to spodoba?o, nawet patrz?c si? na grafik?( która jednak nie jest najwy?szych lotów), a to z powodu niemal nieograniczonych mo?liwo?ci. ?wiat mo?e by? po prostu ogromny, mapy z "GTA" czy "Operation Flashpoint" mog? si? schowa?. Chcesz budowa? wie?owce? Prosz? bardzo. Chcesz bawi? si? w kopalnie Halemby? To zapie...aj pan pod ziemi?, a? do otch?ani Belzebuba.

Niez?y system tworzenia przedmiotów- w zasadzie z wszystkiego da si? co? zrobi?- od belek i pochodni poprzez przedmioty do craftu po takie rzeczy jak kompas, radio czy farby do malowania ?ciany. A, nie zapominajmy o zbrojach i o coraz lepszych przedmiotach. Kilof z drewna nie b?dzie si? równa? temu ze z?ota czy obsydianu. Jest te? jakie? ?ywe otoczenie- od nieszkodliwych ?wi? i kurczaczków po szkielety i takie zielone, wybuchaj?ce gó...a( gra?em we wcze?niejsz? wersje, widzia?em ?e i teraz na smoka mo?na trafi?). Ogólnie albo ty zabijasz, albo one ciebie. System dnia i nocy jasno pokazuje, ?e w ciemno?ciach to ty jeste? zwierzyn? ?own?, jak i par? trybów trudno?ci- od tego gdzie jeste? bezpieczny i zdrowie samo si? regeneruje po istn? apokalips?, gdzie nawet za dnia masz gorzej ni? w obozie koncentracyjnym. No i wymagania sprz?towe- oczywi?cie im masz lepszy tym lepiej ci ?miga, ale gra pójdzie praktycznie na ka?dym komputrze.
Wcze?niej gra by?a darmowa, dalej tak jest cho? je?li chcesz si? naprawd? zabawi? to jednak wydaj te 8 dych i ciesz si? legaln?, i zawsze aktualizowan? wersj?. To jest co?- gra sandboxowa która zapewni?a miliony swojemu twórcy.

Ale co w ko?cu zadecydowa?o o hitowo?ci tej gry? Ano mo?liwo?? kreacji ?wiata. Ta jest prosta niczym budowa klocków lego( to chyba najlepiej pasuje, zreszt? same postacie wygl?daj? jak te z tych klocków), wszystko opiera si? na kubikach. A mo?na budowa? wszystko- od domków i powietrznych pa?aców do T-rexów, Megamanów, pa?aców kultury, ca?ych miast i bomb atomowych z tysi?cy TNT. Zreszt? osoby graj?ce tutaj w t? gierk? pewni mog? niejedno o tym powiedzie?.

Sam gra?em niezbyt d?ugo w to- na pocz?tku mnie to wci?gn??o, pó?niej jednak nieco si? znudzi?em- pewnie gdybym mia? wi?cej osób do gry to bym mia? motywacj?, ale jednak brakowa?o mi tego czego?, co by?o w Terrari. Ale i tak Minecraft to najwi?kszy hit ostatnich lat, przebijaj?cy LoL-a i chyba porównywalny tylko z dzie?ami Blizzarda. 6 na 6 w pe?ni si? nale?y.
WS....BS.....S.....T....PER...AG...INT....FEL...WP....HP
37.....43....21....33....38....33....30.....48....50....11

Obrazek
Avatar użytkownika
Reetmine
Bitter - Sweet
 
Posty: 1945
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Ogier
Uroczy Znaczek: Luneta
Lubi: Pieniądze, używki, intrygi.
Nie Lubi: Braku kontroli, braku pieniędzy, pyszałków.
Strach: Utonięcie, psy.
Stan: Kawaler
Koneksje Rodzinne: Bhmmmm
Rasa: Pegaz
Charakter: Neutralny zły
Multikonto: TAK

Re: Recenzje Gier Reet'a, czyli feel my pain, bitc...s

Postprzez Reetmine » 15 sty 2012, o 19:48

Obrazek

Terraria: Minecraft to gra wielka, bez dwóch zda?. Ale jednak czego? mi w nim brakowa?o. Co?, co odnalaz?em w Terrarii... W skrócie mo?na to nazwa? "Minecraft w 2D", bo gry s? do siebie bardzo podobne. I tutaj mo?esz sporo budowa?, mo?e nie tak okaza?ych ale te? interesuj?cych, konstrukcji. I tutaj system craftu jest przejrzysty i ?atwy do ogarni?cia i te? tutaj ?wiat jest niesamowicie ogromny. I to pójdzie praktycznie na ka?dym sprz?cie. Wi?c w czym ró?nice?

Ano sporo 2D zmienia. Poruszanie si? jest znacznie prostsze, jak i system crafcenia. Tutaj sprz?t nie niszczy ci si?( co jest udogodnieniem), jak i je?li zginiesz to tracisz tylko kas?- nie ekwipunek. To jest przyjemne, zw?aszcza gdy daaaleko masz spawn pool-a. Samo tworzenie rzeczy te? jest ?atwiejsze do ogarni?cia ni? w "du?ym bracie". No i ilo?? przedmiotów jest znacznie wi?ksza, i to nie tylko samych kilofów czy toporów. Miecze, zbroje( s? nawet zestawy), odrzutowe buty, pistolety na man?, zegarek, przedmiot chroni?cy przed upadaniem.... No i NPC-e, którzy zazwyczaj pe?ni? rol? kupców( materia?y wybuchowe, podstawowe rzeczy ale i driada, u której mo?na zakupi? ciekawe rzeczy) czy np. medyczka, gotowa ciebie wyleczy? za troszk? z?ota. Mnóstwo istot, co prawda nieprzyjemnych, ale za to rozmaito?? istot jest gargantuiczna- od ?luzów i zombie po jakie? lataj?ce macki do bossów. Tak, bossów, bo jest tutaj takowa trójka, a i jeszcze jakie? poboczne co? si? trafi. No i eventy. Swego czasu gr??em na fajnym serwerze, gdzie by? MG, ale nie normalny, tylko sztuczna inteligencja, która losowa?a jakie? wydarzenia. Przybycie bossa jest czym? taki, ale s? w zasadzie trzy rodzaje- neutralne, mi?e i z?e. Neutralne to np. pojawienie si? drzewa ?wiata( gigantyczne); pozytywne przybycie króla ifrytów, negatywne za? to meteor, który upadaj?c niszczy znaczn? po?a? terenu i zalewa ca?y okoliczny teren law?( oj jak wtedy kur...?em!). System eventów jest na tyle przejrzysty, ?e nie s? one a? tak cz?ste, ale nawet czasem 4 mo?na prze?y? w ci?gu dnia. Dodatkowo s? elementy z RPG. A wi?c otrzymujemy questy, za których wykonanie czeka nagroda, ba mo?na nawet wyznawa? bogów. Ale jednak trzeba by? w tym sta?ym, bo jednak zmiany stron w kwestiach wiary nie s? dobrym pomys?em.

A wi?c jaka ocena ko?cowa? Có?, jednak minecraftem to to nie jest i nie osi?gnie podobnego sukcesu co on. Ale jednak bardziej mi przypad?o to do gustu, bo jednak bardziej jest arcade'owa. 4 na 5 to sprawiedliwa ocena.
WS....BS.....S.....T....PER...AG...INT....FEL...WP....HP
37.....43....21....33....38....33....30.....48....50....11

Obrazek
Avatar użytkownika
Reetmine
Bitter - Sweet
 
Posty: 1945
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Ogier
Uroczy Znaczek: Luneta
Lubi: Pieniądze, używki, intrygi.
Nie Lubi: Braku kontroli, braku pieniędzy, pyszałków.
Strach: Utonięcie, psy.
Stan: Kawaler
Koneksje Rodzinne: Bhmmmm
Rasa: Pegaz
Charakter: Neutralny zły
Multikonto: TAK

Re: Recenzje Gier Reet'a, czyli feel my pain, bitc...s

Postprzez Reetmine » 25 sty 2012, o 13:37

Obrazek

Có?, Warhammer nie mia? farta do swojej cz??ci fantasy. No bo co chwila co? powstaje do 40000, a to strategia( RTS lub turówka), a to strzelanka, a to nawet MMO. Do Fantasy co prawda by?o MMO, ale to nie to. Ze strategii by?y 3- Shadow of the hornet rat(ale naprawd? stare), Mark of chaos( zawiod?a nadziej?) i chyba najlepsza z nich, Dark Omen. Jest to kontynuacja Shadow, ale tu zamiast skavenów( szczuro-ludzi) walczy si? z ko?cianymi ch?opkami. Mo?e najpierw o fabule- gdzie? na pustyni budzi si? król licz i postanawia wprowadzi? na ?wiecie pokój- ale ludziom to si? nie podoba, wi?c wynajmuj? najemnika( gracza), by skopa? mu jego ko?ciany zad. Ale do niego droga daleka... Gra jest ciekawym RTS, bo zamiast si? bawi? w rozbudow? bazy gracz ma armi? i ma po prostu zniszczy? oddzia?y wroga.

Mo?e najpierw minusy- Gra si? powtarza. Ci?gle i ci?gle bitwy. Co prawda s? przerywniki, ale niektórych mo?e znudzi? 15 podobna walka z rz?du. Ma?o te? jest piosenek( par? + ich inne wersj?). S? fajne i klimatyczne, ale po 10 razie cz?owiek w??cza w?asn? muzyk?. Brak save podczas bitwy- mo?na zapisa? przed, ale kiedy ju? walczysz, nie ma tego. A przyda?by si?, bo gra ma naprawd? wy?rubowany poziom trudno?ci- nie ma zmiany jego stopnia, a komputer naprawd? jest ci??ki. Dla niektórych to minus, zazwyczaj w?a?nie z tego co zauwa?y?em to to odstrasza?o od niej. No i tylko 3 rasy...

Plusy- Warhammer fantasy, co prawda nie RPG, ale trzyma klimat. Osoby które gra?y w bitewniaka czy RPG mog? pozna? znane osoby ze ?wiata. AI kompa jest dobre i sprawia wyzwanie- kiedy widzi ?e jedna flanka jest s?absza, to j? atakuje, stara si? wprowadza? w pu?apki itd. Mo?e to nie to co w nowych wormsach, ale jak na gr? z 98 to ju? co?. Mo?e s? tylko 3 rasy, ale nie ma tak, ?e 1 jest lepsza, a inna nie. No i fabu?a nie jest wcale taka p?ytka jak by si? wydawa?a.


Rozgrywka: w singlu jest tylko kampania ludzi. Od 1 bitwy z goblinami, do ostatecznego starcia przed piramidami. Bitew jest sporo i nie mo?na narzeka?. Przed i po nich oprócz filmików pod koniec ka?dego rozdia?u( jest ich 5, a w zasadzie 4 + ostatnia misja) dowódcy oddzia?ów i przypadkowe( i nie) postacie lubi? sobie pogada?. Fajnie si? to ogl?da, bo cz?owiek czuje ?e jest co? jeszcze oprócz zwyk?ej sieczki. Starcia przypominaj? te z Total war- wybierasz swoj? regimenty, ustawiasz gdzie maj? sta? i poruszasz nimi. Jest drobna sprawa- w czasie ustawiania mo?esz da? jedynie 10 regimentów. Dla tych, dla których to du?o, powiem ?e taki jeden mag czy jedna armata te? jest liczona jako 1 regiment. Jednostki po wygranej bitwie dostaj? do?wiadczenie- staj? si? twardsze, silniejsze, i otrzymuj? miejsca na artefakty. Po bitwie dostaje te? si? kas?- nie ma tak, ?e wygra?e? i w nast?pnej masz pe?n? armi?. Za kas? mo?esz ulepszy? pancerze oraz wykupi? nowych ?o?nierzy, ale tylko z oddzia?u który prze?y? bitw?. Je?li jaki? pad? podczas niej, przepad? na zawsze. To te? spore utrudnienie, bo co z tego ?e pokona?e? band? orków, skoro pad? ci podczas niej mag i bardziej ci si? op?aca j? zrestartowa?. Co do artefaktów, to mo?na je spotka? na misjach. S? podzielone na tarcze i zbroje, sprz?t dla magów, sztandary( które np. atakuj? b?yskawicami), miecze( np. z ognist? kul?) i inne, jak mikstura si?y czy róg zmniejszaj?cy morale wroga. Tak, morale s? wa?ne, chyba nawet bardziej ni? w Medievalach- kiedy jaki? oddzia? dostanie mocno w du...?, zwiewa gdzie pieprz ro?nie. Czasem nawet nie musi doj?? do walki- wystarczy ?e np. wróg jest odporny na niemagiczn? bro?( s? takie jednostki, zw?aszcza u umarlaków) czy ?e wywo?uje strach. Jednostka która atakuje ma plus z racji szar?y- chwilowo zwi?kszone obra?enia. Co do magii to ma naprawd? du?y wp?yw w bitwie- bo oprócz fireballa mo?na zatrzyma? wroga w miejscu, przywo?a? band? szkieletów, wzmocni? w?asne oddzia?y czy nawet wystrzeli? we wroga komet?. Czasem wystarczy nawet to, ?e mag ju? zaczyna co? rzuca? by oddzia? rzuci? si? do ucieczki. No i jak wspomnia?em gra jest niesamowicie trudna- kto przejdzie kampani? bez kodów- stawiam piwo. Mnie raz si? to tylko uda?o, za 5 powtórzeniem ostatniej misji- zosta?y mi 4 jednostki( gdzie? tak na 80).

Co do armii i ras, bo troch? b?dzie. S? ludzie, nieumarli i orkowie. Ludzie s? wszechstronni, taka zrównowa?ona rasa. Orkowie id? na si?? fizyczn? i na mas?. Nieumarli stawiaj? ewidentnie na mas?, s? te? jednostki odporne na niemagiczn? bro? i odporne na morale( strach itd). S? 4( co prawda 5, ale 2 mo?na po??czy?) typy jednostek: do walki wr?cz( zarówno konnica, jak i piechota), podstawa ka?dej armii, wliczane s? w to równie? pojedyncze istoty; strzelcy( ?ucznicy, kusznicy, pistoleciarze) które s? s?abe wr?cz, ale mog? ?adnych strat narobi? zanim kto? dojdzie; artyleria( od armat, poprzez katapulty do czo?gów) której jeden strza? mo?e zniszczy? pó? oddzia?u, pod warunkiem ?e on stoi, bo jest wolna jak cholera i trafi? ruchomy cel to wyczyn i wreszcie magowie, s?abi fizycznie, ale za to maj?cy inne plusy.
Ludzie w?ród si? "fizycznych" maj? konnice, zwyk?? piechot?, krasnoludzkich wojowników( wolnych, ale wytrzyma?ych i silnych), najemne ogry, fanatyków religijnych, kolesi z dwur?cznymi mieczami, rycerzy grala( tacy paladyni) i enty. Jako magów maj? s?ugów ognia i lodu. W?ród strzelców s? ?ucznicy, kusznicy, elfy( najlepsza taka jednostka, ma najwi?kszy zasi?g i strzela szybko jak z karabinu) i konni strzelcy, których pistolety maj? ma?y zasi?g, ale morderczy jak cholera. Maj? najwi?ksz? artyleri?- 2 rodzaje armat, mo?dzierz i czo?g parowy.
Orkowie maj? band? goblinów, orczych ch?opaków, je?d?ców dzików, skorpiony i paj?ki, które zatruwaj? i strasz?; trolle regeneruj?ce si? i gobli?skich fanatyków, którzy dos?ownie rozwalaj? wszystko na swojej drodze. Strzelcy to gobli?scy i orczy ?ucznicy, podobnie wygl?da sprawa z ich szamanami. Ich artyleria to za? balista i katapulta, maj?ca najwi?kszy w grze zasi?g.
Nieumarli s? najbardziej zró?nicowani. W?ród ?uczników s? tylko szkielety, w?ród artylerii tylko wyrzutnia krzycz?cych czaszek. Magowie to nekromanta i wampir, który jednak nie jest s?aby fizycznie + jest odporny na bro? nie magiczn?. Maj? najciekawsze jednostki do walki wr?cz- szkielety, ghule, zombie, mumi?( najbardziej wytrzyma?a jednostka na maksymalnym poziomie), nieumar?ych je?d?ców( dosiadaj?cych umar?e konie), rycerze czarnego grala( tacy wojownicy chaosu, silni jak cholera), widma i zjawy odporne na niemagiczn? bro?( te pierwsze to przer?bani zmarli rycerze, ci drudzy wygl?daj? jak ?mier?, w p?aszczu z kapturem i kos?). No i ko?ciany rydwan, który nie do?? ?e jest najszybsz? jednostk?, to wkur...?c? jak cholera.

Ogólnie polecam, gra mimo ?e jest stara, to jest naprawd? dobra. Trudne bitwy, walki z orkami i umarlakami no i Warhammer. Warto przy okazji wspomnie?, ?e gra by?a równie? wydana na PSX-a, a gra? si? w to da?o na padzie.
WS....BS.....S.....T....PER...AG...INT....FEL...WP....HP
37.....43....21....33....38....33....30.....48....50....11

Obrazek
Avatar użytkownika
Reetmine
Bitter - Sweet
 
Posty: 1945
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Ogier
Uroczy Znaczek: Luneta
Lubi: Pieniądze, używki, intrygi.
Nie Lubi: Braku kontroli, braku pieniędzy, pyszałków.
Strach: Utonięcie, psy.
Stan: Kawaler
Koneksje Rodzinne: Bhmmmm
Rasa: Pegaz
Charakter: Neutralny zły
Multikonto: TAK

Re: Recenzje Gier Reet'a, czyli feel my pain, bitc...s

Postprzez Reetmine » 27 sty 2012, o 13:11

Ma?a gratka dla fanów Minecrafta, pewno dzieci te? to b?d? kupowa?, ale i tak g?ównie chodzi tutaj o fanów, takie pstrykni?cie do nich okiem.

http://gry.interia.pl/pc/news/klocki-le ... 51229,4045
WS....BS.....S.....T....PER...AG...INT....FEL...WP....HP
37.....43....21....33....38....33....30.....48....50....11

Obrazek
Avatar użytkownika
Reetmine
Bitter - Sweet
 
Posty: 1945
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Ogier
Uroczy Znaczek: Luneta
Lubi: Pieniądze, używki, intrygi.
Nie Lubi: Braku kontroli, braku pieniędzy, pyszałków.
Strach: Utonięcie, psy.
Stan: Kawaler
Koneksje Rodzinne: Bhmmmm
Rasa: Pegaz
Charakter: Neutralny zły
Multikonto: TAK

Poprzednia strona

Powrót do Cmentarzysko

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości