Strona 1 z 1

DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 10:33
przez Feather
Żeby było sprawiedliwie proponuje:

- Ograniczenie mu zdolności używania znaków do 2 na dzień fabularny.
- Po spożyciu eliksiru nałożenie ujemnych profitów mg, gdy przenosi się do innej lokacji. Obojętnie jakich, ale znegowanie tego wymagało by dnia odpoczynku.

Ponadto wymienię to, co posiada taki Wiedźmin:

- Immunitet na choroby
- Na trucizny też
- Może korzystać z prostej magii (znaki. Znakiem Aksji może zauroczyć każde oc, by zrobiło coś wbrew woli swojej i właściciela, znakiem igni podpalić kogoś, Aardem rzucić np. O skały, zepchnąć kogoś z wysokości itd...)
- Z tego co mi wiadomo, to powinien być zwinniejszy od normalnego kuca

Podsumujmy. Wiedźmin może zrobić prawie tyle co alicorn, oprócz latania. Proponuję, by Cloud napisał wszystko, co jak może i potem pomyśleć o moich propozycjach. Dziękuję.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 10:48
przez Black Cloud
To tak skomentuję:
Rzucenie Znaku dwa razy na dzień? Jak jest ze szkoły, która specjalizuje się w Znakach? Sprytne. Moja postać to głównie czarownik. Zdolności fizyczne ma małe, jednak Znaki to co innego...
Co do efektów ubocznych - jest toksyczność. Im większa, tym gorzej z wiedźminem. Myślę, że pozwolenie mi na wypicie 4 eliksirów (po czym toksyczność spada, jak minie działanie eliksiru) będzie w porządku. 1 więcej eliksir (czyli piąty) równa się zgon.

Nie ma immunitetu na trucizny. Ma większą odporność na nie. Immunitet to całkowita odporność.
Znak Igni nie może ot tak podpalić kogoś - służy jako "zapalniczka", czyli poparzy, zostawi blizny jakieś, ale nie podpali - nie ma zastosowania bojowego innego niż takie, że podpali drewno i pozwoli np. rzucić takim płonącym przedmiotem w cel.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 11:33
przez Black Cloud
Nawet nie powinienem na to odpisywać, ale to zrobię...

Widzisz kolor mojego nicku? Czerwony. Powód? Postać specjalna. O co chodzi? A o to, że Autumn rozpatrzyła pozytywnie pomysł, jaki podsunąłem jej już dawno temu - wiedźmin nie jest jednorożcem, nie jest pegazem... ale ziemnym też nie. To mutant, mówiąc bardzo prymitywnie = nowy rodzaj. Jako postać specjalna ma kilka dodatków, to wszystko.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 11:54
przez Black_Gallant
Moja odpowiedź: daj mu Talon statystyki, niech se rozda. Znaków może rzucić tyle, ile bedzie miał z Bonusu Willpower... ostatecznie razy dwa ten bonus. potem musi odczekać do nastepnego dnia fabularnego i już.

Aksji, niech będzie, ale kucyk na którego rzuci musi zdać test Willpowera. nawet nie utrudniony. jak zda, nie poddaje sie wiedźminowi i już. I nie może to być żaden skomplikowany rozkaz. po prostu idź, albo skocz, albo zostaw mnie w spokoju... i nie zadziała jeżeli wiedźmin każe się takiemu kucykowi w jakikolwiek sposób skrzywdzić. czyli kazanie mu iśc w przepaść odpada.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 11:59
przez Black Cloud
Gallant bardzo ładnie opisał działanie Znaku Aksji - opisywałem to wcześniej, ale jakoś do nikogo to nie dotarło.

Co do statystyk, mówiłem, że raczej jutro to załatwię, ALE... może też uda mi się dzisiaj, nie wiem.

Chciałbym też napisać dokładny opis i "zasady" działania mojej postaci, podeślę to komuś potem.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 12:16
przez Feather
Dobrze by było, jabky je wszyscy widzieli. Takie małe spostrzeżenie.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 13:18
przez Black Cloud
No to osoba, której to wyślę, jak zostanie wszystko ustalone, umieści to gdzieś.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 6 paź 2012, o 20:24
przez Angel
Statystyki, lol.

Re: DeOPizacja Wiedźmina

PostNapisane: 13 paź 2012, o 17:28
przez Nomiki
^