Imi? i Nazwisko: Miano kuca zatar?o si? wraz z biegiem lat, gdy? wiele mia? on imion i wiele nosi? twarzy. Razem z prac? wykonywan? na rzecz Cytadeli Ob??du na sta?e przylgn??a do niego ?atka "Karczmarza" i pod tym imieniem jest te? rozpoznawany.
Miejsce zamieszkania: Cytadela Ob??du, Las Everfree.
Pochodzenie: zatarte przez karty czasu. Jego powi?zania z tajnymi organizacjami chaotyczno-anarchistycznymi sugerowa? mog? istotny wp?yw na dzieje dawnego ?wiata...
Ranga: Pijany Mistrz
Profesja: Najemnik-uzdrowiciel, karczmarz-ober?ysta.
Wygl?d: Rumiany i pulchny, sw? fizjonomi? przypomina weso?ego Budd?. Umaszczenie ma jasne, gdzieniegdzie upstrzone ciemniejszymi odbarwieniami. Ogólnie? Niechlujny, nietrze?wy, brzydki, aczkolwiek wygl?d jego o rubaszno?ci i weso?o?ci ?wiadczy.
Oczy: jasne, pogodne, wiecznie roze?miane.
W?osy: jego ciemne w?osy przyprószone s? siwizn?, posiada brod? - potargan? i niezadban?, a tak?e post?puj?c? ?ysin?, wykradaj?c? dost?pne jeszcze strz?pki w?osów.
Wiek: stary
Ubranie: posiada zabrudzony fartuch i opasaj?cy go "Pas Pijanego Mistrza", bogaty w nalewek tysi?c albo wi?cej jeszcze.
Bro?: "Brudna ?ciera Karczmarza"
Sylwetka: postawna i masywna. Jest gruby i oci??a?y, porusza si? jednak z gracj? godn? ?rebaka.
Uroczy Znaczek: brudny kufel. Nabyty prawdopodobnie od ulubionej czynno?ci Karczmarza, mianowicie, od nieustannego wycierania kufla, który z ka?dym kolejnym przetarciem staje si? coraz bardziej... brudny. Mo?emy przyj?? ?mia?o, i? w tej materii nie ma sobie równych!
Charakter: chaotyczny, prawdziwie neutralny, ca?kowicie nieprzewidywalny. Reprezentuje sob? to, co okre?li? mo?emy mianem wy?szego ?adu, porz?dku naturalnego. Towarzyski, weso?y, ?miej?cy si? przy byle okazji. Sprawia wra?enie starego zabijaki, który wiele ju? widzia? i wiele opowiedzie? mo?e. Jego dudni?cy, rubaszny rechot wyprzedza w?a?ciciela o kilka dobrych minut, informuj?c otoczenie o fakcie zbli?ania si? t?giego jegomo?cia…
Krótka historia:
Historia Karczmarza to wielka niewiadoma. W jego dossier pe?no jest niedomówie?, skre?le?, wyrwanych stronic… i wstr?tnych zacieków z piwa. Pewna natomiast jest jego przynale?no?? do organizacji zrzeszaj?cej szale?ców. Dzi?ki jego skromnej i rzeczowej pracy mo?liwa jest swobodna podró? mi?dzy lokacjami przypadkowymi a Cytadel? Ob??du, spoczywaj?c? spokojnie na dnie oceanu zapomnienia… Powiada si?, ?e dawno temu pe?ni? funkcj? dowódcy wojsk b?d? kogo? równie znacz?cego. Wraz z jego znikni?ciem zagin??y równie? wszelkie dokumenty o jego dotychczasowej dzia?alno?ci, daj?c kronikarzom spore pole do popisu w dziedzinie analizy i interpretacji przesz?o?ci, w któr? by? uwik?any. Od tamtej pory prawdopodobnie osun?? si? w cie? historii, by jako jedna z szarych eminencji z ukrycia ?ledzi? losy ?wiata. Pytany o swoj? przesz?o?? lub aktualne zaj?cie, odpowiada wybuchem spazmatycznego ?miechu, ?artuje i opowiada anegdotki nawi?zuj?ce do jego ?ycia, jako w?a?ciciela Karczmy "Na Uboczu". Osoba zainteresowana odkryje pr?dko informacje na temat jego oczywistych powi?za? z Chaosem… Co ciekawe, przyjmuje si? równie?, ?e Karczmarz spe?nia rol? klucznika twierdzy szale?stw, bowiem znane s? przypadki przenoszenia przypadkowych w?drowców wprost w obj?cia Cytadeli...
Dodatkowe:
* Karczmarz jest wiecznie pijany. Je?li wytrze?wieje, umrze. Zabije go najwi?kszy kac w historii wspó?czesnego ?wiata...
* Spo?ywanie du?ych ilo?ci alkoholu wp?ywa pozytywnie na jego umiej?tno?ci bitewne.
* Posiada w?adz? zwierzchni? nad Karczm? "Na Uboczu". Wszelkie przejawy wp?yni?cia na rzeczywisto?? Karczmy mog? zako?czy? si? interakcj? z Karczmarzem. A wierzcie mi, nie ma przeciwnika gorszego od pijanego szale?ca...
* Stanowi ??cznik mi?dzy Cytadel? Ob??du a dowolnym miejscem w Equestrii, zarz?dzaj?c sieci? bram potrafi?cych z??czy? ze sob? dwoje dowolnych "drzwi".
* Posiada osobliwy zestaw trunków o ró?nych w?a?ciwo?ciach.
Error