Chrono Trigger

Karta Postaci jest istotną częścią gry i konieczną, jeśli chce się zacząć pisanie w fabule. Zanim przystąpisz do wypełniania szablonu kp, zapoznaj si? z panującymi zasadami.
Uprasza sie o bezwzględne pamiętanie, że należy czekać aż Admin lub Mistrz Gry zaakceptuje KP.
Uprasza się również o to, by nie wykraczać poza postawione wymagania i nie zmienianie struktury szablonu KP.

Moderatorzy: Kojira, Reetmine, ReflexivoArco, Tali, QuietWord, Sal Ghatorr

Chrono Trigger

Postprzez Chrono Trigger » 19 kwi 2012, o 14:50

Imi? i Nazwisko:
Chrono Trigger

Miejsce zamieszkania:
Canterlot

Pochodzenie:
Canterlot

Ranga:
Wieczny Optymista

Zawód:
Zegarmistrz

Wygl?d:
    * Oczy:
    Zielone
    *W?osy:
    Blond, krótkie
    *Wiek:
    25 lat
    *Ubranie:
    Koszula, w której nosi wizytówki i kilka potrzebnych drobiazgów
    *Sylwetka:
    Raczej drobna i niezbyt muskularna.
    *Uroczy znaczek:
    Zegarek z p?dz?cymi wskazówkami


Charakter:
Chrono jest cichym, spokojnym jednoro?cem. Z powodu swojej ma?omówno?ci cz?sto jest brany za niemow?, lecz nie przeszkadza mu to zbytnio. U?ywa s?ów tylko w wyj?tkowych sytuacjach, preferuj?c komunikacj? niewerbaln?. Potrafi przekaza? prawie wszystko za pomoc? odpowiedniego wyrazu twarzy i mowy cia?a.
Bardzo trudno wyprowadzi? go z równowagi, lubi jednak si? zgrywa? i robi? ?arty innym kucykom. Na ogó? jednak podchodzi do ?ycia powa?nie. Traktuje wszystkie kucyki na równi za sob? niezale?nie od ich klasy spo?ecznej czy stanu maj?tkowego.
Jest wierny swoim przyjacio?om i wobec nich szczery. Potrafi dokona? wielkiego po?wi?cenia by im pomóc.

Historia:
Chrono urodzi? si? w szlacheckiej rodzinie Trigger mieszkaj?cej w Canterlot od pokole?. W dzieci?stwie by? bardzo gadatliwym i towarzyskim kucykiem. Od dzieci?stwa mia? niewiarygodne poczucie czasu. Zdoby? swój uroczy znaczek, gdy jako ma?y ?rebak naprawi? stary zegar b?d?cy rodzinn? pami?tk? b?d?c? w?ród Triggerów od kilku pokole?.
Po naradzie rodzice Chrono wys?ali go na termin do zegarmistrza. M?ody jednoro?ec uczy? si? pilnie podczas zaj??. Oprócz zegarków uczy? si? tak?e budowy i tworzenia metronomów.
Gdy by? na terminie u owego zegarmistrza, m?ody jednoro?ec nie by? zbyt lubiany w swojej grupie. Cierpia? wiele szykan i psot od mniej zdolnych kucyków, które mu zazdro?ci?y jego umiej?tno?ci. Prze?ycia te zmieni?y m?odego zegarmistrza: stawa? si? coraz bardziej ma?omówny, by w ko?cu nabra? ca?kowitej niech?ci do u?ywania mowy. W tym samym czasie m?ody jednoro?ec uczy? si? przekazywa? swoje my?li za pomoc? gestów, wyrazu twarzy i mowy cia?a. Gdy ko?czy? nauk? i otwiera? swoj? pracowni? w Caterlot, potrafi? wyrazi? praktycznie wszystko w sposób niewerbalny W ten sposób m?ody zegarmistrz sta? si? równie? do?? dobrym aktorem, jednak niech?? do wypowiadania si? na g?os sprawi?a, ?e nie bardzo mia? jak rozwija? si? w tym kierunku, nie jest wi?c znany z aktorstwa.
Szybko przyswoi? sobie tajniki budowy obu urz?dze? i wprowadzi? w?asne rozwi?zania techniczne. Zegarki wytwarzane przez Chrono s? jednymi z najlepszych w Equestrii: s? bardzo niezawodne i dok?adne. Jego dzie?a zdoby?y sobie wi?c spore uznanie w?ród szlachty i kucyków mieszkaj?cych w Canterlot oraz reszcie kraju, przynosz?c spory dochód swojemu twórcy.
Gdy by? nastolatkiem, pieni?dze zdobyte dzi?ki swoim zegarkom i metronomom pozwoli?y mu na kupno budynku w dzielnicy handlowej Canterlot, który sta? si? jego sklepem, pracowni? i domem oraz usamodzielnienie si?.
Obecnie dwudziestopi?cioletni jednoro?ec prowadzi zak?ad zegarmistrzowski "Magia Czasu" mieszcz?cy si? w dzielnicy handlowej Canterlot i s?ynie z najdok?adniejszych zegarków w ca?ej Equestrii.

Dodatkowe:
- Unika u?ycia g?osu wsz?dzie, gdzie to mo?liwe.
- Unika u?ycia g?osu wsz?dzie, gdzie to niemo?liwe.
- Z powodu swojej ma?omówno?ci troch? ci??ko mu w zdobywaniu przyjació?, dlatego bardzo szanuje tych, którzy postanowili zosta? jego przyjació?mi.
- Ma wyj?tkowe poczucie czasu, sprawiaj?cego, ?e jednoro?ec praktycznie nie potrzebuje zegarka. Zawsze wie, która aktualnie jest godzina i ile czasu up?yn??o od jakiego? momentu lub ile jeszcze pozosta?o do jakiej? chwili. Pozwala mu to na tworzenie niewiarygodnie dok?adnych zegarków i metronomów.
- Nie potrzebuje budzika, zawsze budzi si? o tej godzinie, o której postanowi?. Gdy sypia w swojej pracowni, zawsze budzi si? minut? przed budzikiem, by sprawdzi? czy dobrze dzia?a.
- Wszystkie zegarki w jego sklepie s? idealnie zsynchronizowane, co przy wybijaniu pe?nej godziny mo?e tworzy? chaos.
- Pomimo bycia jednoro?cem Chrono nie ma zbyt wielkich umiej?tno?ci magicznych. Korzysta z magii tylko podczas budowy lub naprawy zegarka lub metronomu. Potrafi wtedy u?y? magii do bardzo skomplikowanych czynno?ci. Jednak poza prac? nad zegarami ?aden, nawet najprostszy czar nie chce mu si? uda?. Jedyne z czym idzie mu w miar? zno?nie to lewitacja niewielkich przedmiotów.
- Cz?sto nosi ze sob? wizytówki, na których widnieje jego imi? i nazwisko, oraz nazwa i adres zak?adu/sklepu zegarmistrzowskiego.

Error
Ostatnio edytowano 19 kwi 2012, o 15:44 przez Chrono Trigger, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Chrono Trigger
Nadwrażliwy
 
Posty: 32
Dołączył(a): 19 kwi 2012, o 14:38
Lokalizacja: Canterlot
Płeć: Nieustawiona

Re: Chrono Trigger

Postprzez Kojira » 19 kwi 2012, o 15:44

Zatwierdzam, akceptuj? i zamykam.
Avatar użytkownika
Kojira
Wieloświadomy
 
Posty: 367
Dołączył(a): 15 paź 2011, o 18:41
Lokalizacja: Od mamy i taty
Płeć: Nieustawiona


Powrót do Karty Postaci

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron