Imię mogę zmienić w razie czego...
A wszelkie skojarzenia z postaciami z innych uniwersów nie są celowe.
Imię i Nazwisko - Stray a.k.a. Szerer (ksywka wymyślona przez pewnego gryfa)
Rasa - Pegaz
Wiek - Około 17
Pochodzenie - Niewielka wioska na pogórzu Gór Gryfich
Miejsce Zamieszkania - Gdzie jest on, tam jego dom
Ranga - Wędrowiec
Wygląd
Oczy - Czekoladowe
Grzywa i Ogon - Czarne, z purpurowym połyskiem. Choć pegaz stara się zakryć nimi lewe oko, jego włosy rozrastają się we wszystkie strony, żyjąc własnym życiem.
Sierść - Biała
Ubranie - Zazwyczaj biały mundur zakrywający go do bioder, czerwona chusta na lewej przedniej nodze i stary, połatany i poszarpany płaszcz, który kiedyś był biały, a teraz brunatny i upstrzony łatami. Na prawym boku wisi podróżny kij.
Sylwetka - Jest niewiele wyższy od przeciętnego kucyka i szczupły, z mięśniami akcentującymi się pod skórą.
Charakter - Stray jest cichym, nieśmiałym kucykiem, ukrywającym się pod opoką sarkazmu i niechęci. Nie lubi tłumów, a wizyty w miasteczkach stara się ograniczyć do minimum. Na otwartych przestrzeniach czuje się szczęśliwy i spełniony. Nie lubi kłamać, a hipokrytów szczerze nienawidzi. Stara się unikać walki, ciesząc się podróżą, nie angażując w awanturnicze życie, chyba że ktoś dybie na życie tych kucyków, wobec których poczuje się zżyty. Gdy spotyka przedstawicielkę płci pięknej, nie jest w stanie się sensownie wysłowić.
Krótka Historia - Życie pegaza rozpoczęło się na pogórzu gór Gryfich, gdzie urodził się jako czwarte dziecko górnika i handlarki. Dzieciństwo spędził na kręceniu się po całej wiosce i przesiadywaniu w różnych domach, co szybko przyniosło mu przydomek "Bezpańskiego". Gdy jego starsi bracia zostali górnikami i siostra założyła filię w Manehattanie, rodzina zdołała się wzbogacić, a Stray mógł odejść. Jako prezent pożegnalny, otrzymał mundur dziadka gwardzisty i kij z zebriciańskiego hebanu. Podczas pierwszej podróży, wyruszył na północ. Po dłuższym błądzeniu w górach, trafił do doliny, której nie ma na mapach. Tam napotkał gadające kruki. Jeden z nich, zaoferował mu, że ten może stać się prawdziwie wolnym. Ogier zgodził się, oddając oko. Gdy wydostał się z doliny, wrócił do domu, a następnie dalej na południe, chcąc ujrzeć nowe gwiazdy na niebie rozpościerającym się nad innymi krainami. Po wielu tygodniach podróży, wielu przygodach, wpadkach i ucieczkach, dotarł do obrzeży Lasu Everfree...
Dodatkowe - Włosy zaczesuje na lewo, aby ukryć bliznę.
Jego znaczek początkowo przedstawiał wilcze tropy, jednak po spotkaniu z krukiem zmienił się na wizerunek lecącego feniksa.
ALICORN, ERROR, WHASTSOEVER