Tolmira

Karta Postaci jest istotną częścią gry i konieczną, jeśli chce się zacząć pisanie w fabule. Zanim przystąpisz do wypełniania szablonu kp, zapoznaj si? z panującymi zasadami.
Uprasza sie o bezwzględne pamiętanie, że należy czekać aż Admin lub Mistrz Gry zaakceptuje KP.
Uprasza się również o to, by nie wykraczać poza postawione wymagania i nie zmienianie struktury szablonu KP.

Moderatorzy: Kojira, Reetmine, ReflexivoArco, Tali, QuietWord, Sal Ghatorr

Tolmira

Postprzez Tolimira » 15 lut 2012, o 00:27

Imi? i Nazwisko:Tolimira Faston
Miejsce zamieszkania: Ponyville
Pochodzenie:Krakcow
Ranga:Wieczny Optymista
Wygl?d:
    * Oczy: jasna ziele?
    *W?osy:ciemny morski
    *Wiek:20
    *Ubranie:brak
    *Sylwetka:szczup?a

Charakter: Weso?a klacz która nigdy nie zazna?a biedy ani cierpienia. Pomimo tego nie jest rozpieszczona, doskonale rozumie ?e lepiej jest dawa? ni? bra?. Tolimira kocha wszystkie istoty, jest bardzo ufna i naiwna, nigdy nie potrafi pozna? ?e kto? z niej drwi.Gdy jednak zrozumie ?art jest pewne ?e jej charakterystyczny, pe?en ciep?a ?miech b?dzie rozbrzmiewa? bardzo d?ugo. Jej najwi?ksz? wad? jest "talent" do pakowania si? w k?opoty, zalet? natomiast wielkie serce, inteligencja oraz urok osobisty.
Krótka historia:Tolimira urodzi?a si? w ma?ej wiosce gdzie po?ow? populacji stanowi?y krowy, Krakcow le?a? przy granicy z pa?stwem "Germaney". Rodzice klaczy byli przedsi?biorczymi bankowcami, nie prowadz?cymi jednak kreatywnej ksi?gowo?ci, A? do uko?czenia szko?y Tolimira mia?a wszystko o czym zamarzy?a, najwi?cej pieni?dzy rodziców Tolmira wydawa?a jednak na pomoc przyjacio?om oraz na ca?onocne zabawy w mi?ym towarzystwie. Po osi?gni?ciu pe?noletno?ci klacz postanowi?a si? usamodzielni? oraz zamieszka? przez jaki? czas z dala od rodziny, na co mia? wp?yw nieudany romans z synem burmistrza Marelin po??czony z gro?b? porwania na tereny republiki Germaney'ów oraz ?lubu z niekochanym ogierem. Podczas swej podró?y do nowego domu Tolmira natrafi?a na spór dwóch klanów o to kto zabi? mantikor?. M?oda klacz dzi?ki swemu urokowi i zdolno?ci wywo?ania p?aczu na zawo?anie powstrzyma?a w?ciek?e ogiery przed r?koczynami. Wtedy te? pojawi? si? na jej boku uroczy znaczek symbolizuj?cy zgod?, wspó?prac? oraz zjednoczenie prowadz?ce do pot?gi danej spo?eczno?ci. Klacz by?a z tego powodu tak szcz??liwa ?e a? postanowi?a zamieszka? w pierwszym mie?cie do którego zawita. Tym miastem okaza?o si? Ponyville.
Dodatkowe: Tolmira zdoby?a tak pó?no swój znaczek poniewa? z powodu zakazu danego przez rodziców nigdy nie pracowa?a
error
Avatar użytkownika
Tolimira
Wieczny Optymista
 
Posty: 141
Dołączył(a): 14 lut 2012, o 20:05
Płeć: Nieustawiona

Re: Tolmira

Postprzez Reetmine » 15 lut 2012, o 00:35

Akcept, zamykam. Fajne KP.
WS....BS.....S.....T....PER...AG...INT....FEL...WP....HP
37.....43....21....33....38....33....30.....48....50....11

Obrazek
Avatar użytkownika
Reetmine
Bitter - Sweet
 
Posty: 1907
Dołączył(a): 18 paź 2011, o 21:01
Lokalizacja: Kraków
Płeć: Ogier
Uroczy Znaczek: Luneta
Lubi: Pieniądze, używki, intrygi.
Nie Lubi: Braku kontroli, braku pieniędzy, pyszałków.
Strach: Utonięcie, psy.
Stan: Kawaler
Koneksje Rodzinne: Bhmmmm
Rasa: Pegaz
Charakter: Neutralny zły
Multikonto: TAK


Powrót do Karty Postaci

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron