Strona 1 z 1

Dla mistrzów gry i nie tylko

PostNapisane: 25 maja 2013, o 21:43
przez Reetmine
Zasady broni: atak kopytem zadaje siła+k6 ( bo bez broni). Jedyny wyjątek to morderczy kop:odwrócenie się plecami i kop tylnimi, zadaje normalne obrażenia, ale wróg ma +15 do WS, postać zaś -15
Improwizowana nie ma żadnych plusów do obrażeń, zarówno wręcz jak i rzucana.
Broń lekka ( noże, małe miecze, kastety itd) mają +1 do obrażeń, ale można mieć dwa na raz.
Broń średnia ( normalne miecze, topory itd) mają +2 do obrażeń.
Broć ciężka ( dwuręczne topory, halabardy itd) mają +4 do obrażeń; użytkownik ma -10 do AG na unik i wszelkie testy ze zręczności.
To same modyfikatory broni zwyczajnej, nie magicznej,

Lekka broń rzucana ( noże, shurikeny) mają +1 do dmg.
Średnie łuki i kusze jednoręczne mają +2 do dmg ( a jak, mała kusza to zawsze kusza).
Długie łuki mają +3.
Mocne, normalne kusze mają +4 ( mała która zbroja stanowi zagrożenie); użytkownik ma - 5 do do AG na unik i wszelkie testy ze zręczności.

Walka: rzut na WS/BS, dodanie S ( siła; pierwsza liczba wartości postaci) + K6 ( wynik rzutu kostką sześcienną) + modyfikatory broni + inne ( jeśli są) = suma - T ( wytrzymałość; pierwsza liczba) przeciwnika. To co zostaje to obrażenia które dostał cel.

W skrócie rzut na to czy się trafi, rzut k6 na wartość obrażeń, dodanie modyfikatorów z siły, broni i wszelkich innych i odjęcie od wyniku T przeciwnika. Łączną sumę odejmuje się do HP wroga.

Unik- test na AG, udany- uniknięcie ataku.

Pancerze:
Lekki - odejmuje się 2 od obrażeń.
Średni - odejmuje się 4 od obrażeń; postać ma -10 do do AG na unik i wszelkie testy ze zręczności.
Ciężki - odejmuje się 6 od obrażeń; postać ma -20 do do AG na unik i wszelkie testy ze zręczności.